Moet ik al ervaring hebben met CrossFit?
Nee. Je hoeft geen ervaring te hebben om mee te doen. Nieuwe leden starten eerst met Kickstart of On-Ramp, zodat je de basis leert en met vertrouwen kunt instromen in de groepstraining.
Sterker en fitter worden in een groep, met coaching op jouw niveau.
Onze groepstrainingen zijn CrossFit-lessen in kleine groepen van maximaal veertien personen. Je traint onder begeleiding van een coach aan kracht, conditie, techniek en algemene fitheid, met oefeningen die altijd aangepast kunnen worden aan jouw niveau.
Onze groepstraining is voor iedereen die sterker, fitter en energieker wil worden met goede begeleiding en een fijne groep om zich heen.
Elke les is onderdeel van een doordacht trainingsprogramma. We doen dus niet zomaar losse workouts, maar bouwen door de weken, maanden en het jaar heen aan kracht, conditie, techniek en belastbaarheid. Je traint in een groep van maximaal veertien personen, waardoor er ruimte blijft voor coaching, uitleg en persoonlijke aanpassingen.
Een les duurt één uur. We starten met uitleg en een warming-up, daarna werken we aan techniek, kracht of een specifieke vaardigheid. Vervolgens doen we meestal een intensievere workout en sluiten we af met aanvullend werk, skillwerk of een cooling-down.
Je hoeft niet alles al te kunnen. De coach helpt je met de juiste uitvoering, kiest samen met jou passende gewichten en past oefeningen aan als dat nodig is. Zo train je hard, maar wel op een manier die past bij jouw niveau, doelen en lichaam.
Nee. Je hoeft geen ervaring te hebben om mee te doen. Nieuwe leden starten eerst met Kickstart of On-Ramp, zodat je de basis leert en met vertrouwen kunt instromen in de groepstraining.
Ja. Binnen dezelfde les kunnen beginners, recreatieve sporters en gevorderde leden naast elkaar trainen. De coach past oefeningen, gewichten en intensiteit aan waar nodig, zodat jij traint op een niveau dat bij jou past.
Een les duurt één uur. We starten met uitleg en een warming-up, daarna volgt techniek, kracht of skillwerk. Vervolgens doen we meestal een workout en sluiten we af met aanvullend werk of een cooling-down. Alles gebeurt onder begeleiding van een coach.
Net begonnen?
Een paar weken basis-opbouw onder begeleiding, in een kleine, vaste groep. Daarna stap je vol in CrossFit / Group Training.